czwartek, 21 lipca 2011

LENIWIE...

Trochę mnie tu nie było ... no cóż wakacje i mnie dopadły :D 

Dziękuję za przemiłe komentarze i zapraszam nadal do udziału
w moim Candy!! Wygrana powiększyła się o niespodziankę dopasowaną do torby :) 

w międzyczasie coś tam szyję :) dla dziewczyn, które biorą
u mnie udział w zabawie Podaj Dalej - efekty zaprezentuję wszystkie razem pod koniec lipca jak Bóg da - mobilizuję się okrutnie by skończyć na czas, który w sumie sama sobie narzuciłam...

a poza tym Młoda doczekała się wreszcie homemade śliniaka :)
oj od dawna się za niego zabierałam... no ale już jest!!





a tak korzystamy ze słońca i wakacji...



8 komentarzy:

  1. Super odpoczywacie a śliniak fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wypoczywasz:)Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej
    dzięki że napisałaś
    to przez moje niedopatrzenie
    zaraz wszystko naprawie
    pozdrawiam serdecznie
    Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula nie ma sprawy :) zdarza się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliniak bardzo elegancki i lamóweczka jak równiutko przyszyta :D
    A słońce to nie wiem gdzie Ty złapałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ComoLaLuz ta lamówka to mnie tyle nerwów kosztowała że hoho :) hehe :)

    słonko krótko u nas gościło więc czerpaliśmy garściami ile się da :D a tymczasem od kilku dni pada... buuu...

    OdpowiedzUsuń
  7. śliniaczek fajniutki, śliczna dziewczynka:)
    radosne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)