wtorek, 5 lipca 2011

CANDY CANDY CANDY

A więc przyszedł czas na ogłoszenie pierwszego Candy
u Nailii!!
:D

Powodów jest kilka, m.in  zbliżają się moje urodziny no i 12 sierpnia minie 6 miesięcy od napisania pierwszego postu :D stąd data losowania :)

A do wygrania jest...


ta oto różana, w rozmiarze XXL torba zakupowa!! :) naprawdę jest wielgachna :) chociaż ja bym ją nie tylko na zakupy zabierała np. świetnie sprawdzi się też na plaży :)


w środku znajdziecie kieszonkę, np. na klucze które ja zawsze mam problem zlokalizować w pełnej torbie!

Teraz ZASADY:

1 - umieść komentarz pod tym postem
2 - zamieść u siebie na blogu pierwsze zdjęcie z informacją o candy (osoby nieposiadające go proszę, by zostawiły swój adres e-mail)
3 - cierpliwie czekaj do 12 sierpnia :)

W związku z okresem wakacyjnym będę czekać 7 dni na zgłoszenie się zwycięzcy (mail z danymi do wysyłki), po tym czasie gdyby nikt się nie odezwał, będę losować kolejną osobę i tak do skutku ufff :)

A więc... bawmy się!!

P.S. torba jest ładna, równa, symetryczna - to raczej moje zdolności fotograficzne szwankują :D

85 komentarzy:

  1. Pierwsza?:)

    Staję więc grzecznie i cierpliwie czekam na losowanie :)
    pozdrawiam Agata

    ps.pierwszy raz dzisiaj jestem u Ciebie, trafiłam dzięki forum i będę Cię odwiedzać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią się zapisuję i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisuje się Ada,która po piękną torbę tutaj wpada.

    pozdrawiam
    ADA
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym chciała taka torbę :)
    linus9[małpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torba, również staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się z wielką ochotą :) Mam nadzieję, że jak wygram i nawrzucam do niej swoich klamotów to ją udźwignę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba świetna, uwielbiam torby XXL i bardzo podoba mi się koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torba. W sam raz do letnich kreacji... zonk.zonkowsky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba cudna :) Ten materiał jest boski :) Zapisuję się z miłą chęcią :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    notka: http://next-to-life.blogspot.com/2011/07/konkursy-itp_1363.html

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torba!! i wspaniały materiał:) bardzo bardzo mi się podoba:) ustawiam się w kolejce;) malwa504@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak dobrze, że mi się Twój blog odnalazł. W sam raz na słodkości. Staję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba jest przepiękna...
    ARTYSTYCZNA!!!
    mimo,że bez bloga...ale pozdrawiam Małgorzata

    gosiektkacz@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. poproszę o zapisanie mnie do losowania o cudną torbę :)
    aninap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna torba, tak duża by mi się bardzo przydała :).

    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo, że na plaże w tym roku się nie wybieram to przy rocznym dziecku taka torba się przyda :) Wielgachna ale jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :)
    super torba
    chętnie się zapiszę
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :0

    OdpowiedzUsuń
  19. Z taką torbą na zakupy-ZAWSZE!!!
    Ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuje się na candy taka śliczna torba:) agnieszka adres:agi78@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wprawdzie mam juz kilka toreb na zakupy, ale Twoja jest tak urocza , ze chetnie sie nia zaopiekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za komentarz:)
    torba jest urocza i ta koronka bawełniana mmmm... marzenie, bardzo chciałabym taką, mogłaby nawet stać sobie u mnie w ogródku, albo wisieć na gałązce ciesząc oko:), ale mnie cały sierpień nie będzie więc chyba nie mogę zabierać miejsca innym:( serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. super torba, staję w kolejce
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. przesliczna torba, ustawiam sie po nia w kolejce:-)))
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny wzór! Bardzo mi się podoba i lubię torebki. Zapisuję się i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna,bardzo chętnie ją przygarnę:)pozdrawiam!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. to czekam bardzo cierpliwie :)
    m-aniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba prześliczna, z chęcią stanę w kolejce! :) Info już u mnie: http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten motyw kusi mnie już od dłuższego czasu...dlatego po cichu liczę na szczęście w losowanku;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale bym przegapiła... Wszystko przez brak czasu :(

    Ale staje w kolejce i mam nadzieję, że los będzie dla mnie łaskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniała torba!!! Muszę spróbować :) Info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się po te śliczności.:)
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chętnie poczekam na taką fajniusią torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiej torbie to ja też nie potrafię się oprzeć...
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No ja z ochotą staję w kolejce ale powiem szczerze szkoda mi jej na torbę zakupową. Dla mnie była by to codzienna torba do jeansów.

    Zapraszam również na moje Urodzinowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna torba :) wspaniały materiał :)
    Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna torba!! Podziwiam cię za uszycie takiego cudeńka i ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witamzapisuje sie na taka sliczna torbe
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli mi się poszczęści i wygram,to na pewno będę z nią paradować z podniesioną głową;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Torba jest fantastyczna!!! Uwielbiam takie wzory!!! Sama chciałabym umieć zrobić coś takiego!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Na zdjęciu i tak wygląda cudnie! Dlatego się ustawiam w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. zapisuję się!
    kochamzelki1005@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba piekna, warto spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna torba :) na plaże idealna, czekam niecierpliwie na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna i duża, czego chcieć wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super torba. dopisuję się do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  49. biorę udział;)
    obserwuję jako martazet21
    mail: martazet21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Stwierdzam, że z taką różaną torbą wyglądałabym wyjątkowo uroczo, więc nie może mnie w tej kolejce zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy i zapraszam na moje:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiscie ze sie zapisuje. Dorota z Sielankowego dziergania

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Torba śliczna z taką pójść po zakupy, ekstra!
    Może będzie moja?

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowna! Gdybym ją wygrała, byłaby prezentem dla mojej mamy, która uwielbia róże :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna ta torba. Spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  57. Róże na tej torbie prezentują się cudnie! I jeszcze ta koronka - nie mogę przejść obojętnie:)
    http://marinaduch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowna i słodka! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  59. hehe mam ten sam problem. znaleźć cokolwiek w dużej torbie...:P i ja staje po te słodkości! :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna!Byłabym przeszczęśliwa gdyby trafiła do mnie!
    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Torba śliczna, z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam ochote na taka romantyczna torbe.

    OdpowiedzUsuń
  63. witam chetnie wezme udzial w losowaniu malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Maniaczka toreb zapisuje się jak najbardziej, jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. wow! super candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam robic zakupy, to i sliczna torba sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojej! Śliczna! Zgłaszam się :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  69. kocham torby... szaleję na ich punkcie... i nie mogłoby mnie tu zabraknąć! :D

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się po to cudo www.jarken.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Hi dear! Love everything here! And your candy is lovely, lovely and lovely! Loooove florals! Lovely taste! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for sharing this sweet candy with us! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  72. fajna torba idealna w sumie na zakupy itp :P
    zgłaszam się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Uff...jeszcze zdążyłam na superaśną torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna torba! I ja ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  75. Torba jest wspaniała! Z moim ulubionym motywem różyczkowym. Dołączam do kolejki i z niecierpliwością czekam na wyniki.

    Zapraszam na rozdawnictwo do siebie. ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Dluga kolejka:) Dopisuje sie bo na punkcie toreb to mam bzika;)
    Pozdrawiam
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Co za dlugaśna kolejka! Ale nic, nadzieję trzeba mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ślicznaa torba! biorę udział w zabawie ! :)

    Pozdrawiam =*

    OdpowiedzUsuń
  79. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się;)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. ojej, jak to się stało, ze się wcześniej nie zapisałam:)
    pokaźna kolejeczka:)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudowna torebka.Zapisuję się.
    Gosiasamosia.
    mmgzel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)