poniedziałek, 4 lipca 2011

MOJA TECZA

Strasznie spodobała mi się zabawa u Jaszmurki  :) którą podpatrzyłam w Domu Czarownicy hehe

wbrew pogodowej szarzyźnie wybrałam się na poszukiwanie tęczy u mnie w domu -> dziś tylko trzy kolory bo zdjęcia nieciekawie wychodzą przy nocnym świetle ;/

aż się zdziwiłam ile żółtych rzeczy posiadam i pomarańczowych!! a to co na zdjęciu to nie wszystko :) może powinnam to rozbić na dwa zdjęcia?? :D 

zapraszam do zabawy !! 
dajcie znać jak zrobicie to u siebie :D

ŻÓŁTY

POMARAŃCZOWY 


MORSKI (zdecydowanie najwięcej ciuchów ostatnio kupiłam właśnie w tym kolorze :)


4 komentarze:

  1. Od razu mozna zapomniec co jest za oknem jak ma sie wlasna tecze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie!! :D tam ta ra ram tam tam :) dobry humor gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą zabawą :) Zaraz się rozejrzę u siebie... przy okazji może wreszcie zapanuje jakiś porządek w moich rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wielkie dzięki za przyłączenie się do zabawy! :D
    W moim przypadku było to bardzo relaksujące przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)