piątek, 19 czerwca 2015

Moja nowa koleżanka - Elna 444

Z racji różnych, okołożyciowych trudności, piszę mało. Co nie znaczy, że nie szyję :) 
Ten kto zagląda na mojego instagram na pewno jest na bieżąco :)



Od jakiegoś czasu goszczę u siebie nową maszynę - Elnę 444
Początki naszej przyjaźni były trudne - ohhhh naprężenie nici kosztowało mnie wiele nerwów :P 
Po czym pozmieniałam igły i magicznie jakoś wszystko się uspokoiło ;) poza tym zrezygnowałam chwilowo z potrójnego ściegu i zadowalam się podwójną drabinką, która na malutkich ubrankach wygląda rewelacyjnie :D

Maszynę bardzo, ale to bardzo prosto się nawleka. Jest cicha. I jak już się ją wypróbuje to człowiek nie wyobraża sobie życia bez niej :D zwłaszcza jak efekt jest taki, że ubrania wyglądają profesjonalniej niż ze sklepu (obecnie zapanowała moda na wykańczanie t-shirtów tzw. flatlockiem, którego szczerze nie cierpię ;) lub na ich nie wykańczanie, co w przypadku niektórych tkanin grozi katastrofą po pierwszym prani :( )

Czy prułam ? a jakże by inaczej!! :D bo ponoć bez prucia się nie liczy ;) ale efekt końcowy napawa mnie dumą :)






31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję! :D
      dobre maszyny do szycia mam to szyje się ekspresowo :D

      Usuń
  2. Zatkało kakało!!!! :))))))
    Obłęd! Totalny odlot.... jesteś nie-do-podrobienia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa taaaammmm czekam aż przełamiesz się i na swoim owerlocku zaczniesz wymiatać :*

      Usuń
  3. No i masz być z czego dumna Paula! Jak pięknie uszyte! Sklepowe nie są tak starannie wykończone. Takich ubranek nie ma nikt poza Tadzinkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Jolcia - zawsze chciałam mieć niepowtarzalne ubrania :D stanęło na tym, że szyje je dla dzieci :D i daje mi to takiego powera, że od razu bateryjki naładowane i można walczyć z codziennością ;)

      Usuń
  4. no bez prucia się nie liczy, ale jak mówisz, że masz już prucie zaliczone na początku to więcej nie można :D I tego Ci życzę. A o ubrankach juz wiesz co myślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Asiu :* ale musze ci powiedzieć że drabinkę z renderki pruje się lepiej niż szew z owerlocka :D

      Usuń
  5. Swietna produkcja. Wcale Ci sklepy z ciuchami niepotrzebne,ubierzesz dzieci sama! Fajnie miec dobry sprzet,gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna produkcja. Wcale Ci sklepy z ciuchami niepotrzebne,ubierzesz dzieci sama! Fajnie miec dobry sprzet,gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna produkcja. Wcale Ci sklepy z ciuchami niepotrzebne,ubierzesz dzieci sama! Fajnie miec dobry sprzet,gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranka śliczne i takie dopracowane, zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twojej igły :)
    Ja na etapie oswajania overlocka ale jak patrzę na te Twoje uszytki to już marzę o takim nowym sprzęcie, ale chyba obiad już na kolanach musielibyśmy jeść haha (z jednej mam maszynę z drugiej overlock) ale co tam pomarzę sobie a jak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana pełna profecha :-) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubranka, Paula :) Twoje dzieciaczki przynajmniej nie wyglądają jak "reszta świata", bo spod ręki mamusi wychodzą same cuda !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow, jestem pod wrażeniem. Szacunek za wykończenia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow, jestem pod wrażeniem. Szacunek za wykończenia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich koleżanek jak Elna nigdy za wiele :) Ślicznie i oryginalnie szyjesz dla Dzieciaczków!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  14. Paula, rewelacja! Chciałabym takie w większej skali, tzn. na dużego człowieka :). Nawet gwiazdki bym zniosła ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzostwo. podziwiam piekne wszycie sciagaczy. Co do prucia to norma a rzeczywiscie drabinka pruje sie sama

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne tkaniny i ich połączenie, o wykończeniu nawet nie wspominając, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę,że Elna będzie twoja przyjaciółką :) Piękne ubranka,nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne ubranka!!! oryginalne i niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty dobrze wiesz, że ja Cię podziwiam, ale napiszę to jeszcze raz: jesteś genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ciuszki :) Może czas najwyższy pomyśleć o własnej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paula! Ciuszki rewelacyjne i nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. Fantastyczne ubranka. Naprawdę jest się czym chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko, jakie piękne ubranka! Fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko, jakie piękne ubranka! Fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)