poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Spodenki na plażę

Kupiłam w sh super spodnie za 3,25 - dla guzików :) 
Miały ich dość sporo... w domu okazało się, że spodnie mimo dziwnego rozmiaru na metce, pasują na mnie :D niestety nogawki 7/8 to chyba najgorsze rozwiązanie dla kogoś ze wzrostem ledwo ledwo ponad 160cm... więc ciachnęłam je i mam szorty. 
Z resztek jak widać poniżej ma również szorty Gabi! :) u mnie nic dobrego się nie marnuje...

Spodnie mają cudowny kolor i są przewiewne - jednym słowem idealne!
Teraz czekamy na weekend i jak "siostry ksero" idziemy na plażę!! :D









Zmęczyłam się mamoooo... odpocznę :)



Na hasło lody następuje cudowny powrót energii :P




13 komentarzy:

  1. Ha! Hasło "lody" to taka sprytna socjotechnika znana wszystkim mamom :)))
    Fajne te portaski-ale zastanawiam się jak wcisnęłaś tam podkrój na pupę? Rozpruwałaś obciętą nogawkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. No Gabi wygląda Super, prawdziwa wakacyjna piękność :) Jej spodenki są są świetne... ale gdzie są Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała modelka, a spodenki i ich kolor rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi jest przeuroczą dziewczynką! Spodnie rzeczywiście mają świetny kolor, te dla Gabi uszyłaś pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Bardzo dobrze wygląda przy opalonej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki. Cudna córka, prawdziwa modelka :) Kolor spodenek - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne błękitne szorty! I nie ma marnacji ;) To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gabi na świetne portalaszki, ale ale gdzie są Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to wszystko potrafisz:) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor przepiękny! Jeden z moich ulubionych. Gabrysia jest pewnie cała w niebo wzięta że ma takie same spodnie jak mama :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolorek. I cudowna modelka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)