piątek, 12 sierpnia 2011

WYNIKI CANDY

Przede wszystkim z dnia na dzień moja radość rosła przy każdym kolejnym wpisie pod moim candy :D

Liczba osób przerosła moje najśmielsze oczekiwania !! Bardzo się cieszę, że mogłam trafić do Was na Wasze blogi - które potwierdzają jak bardzo jesteście niesamowite :)

Za sierotkę Marysię robiła Gabrysia :) która dłuuugo mieszała karteczki - bardzo jej sie podobało :)

A oto mała foto relacje...


 Czyli cukierasy lecą do.... Margorzataka!! :) Gratuluję i czekam na maila z adresem do wysyłki :)


P.S.Wybaczcie jakość zdjęć, ale coś wcisnęłam w aparacie i lipa jakieś takie szare wychodzą ;/ a, że siedzę już na walizkach, to nie mam możliwości ich chwilowo poprawić :)

P.S.2 tak mi się to spodobało, że już szykuje kolejną rozdawajkę!! :)


Miłego weekendu!! :*



16 komentarzy:

  1. Cudna maszynka losująca, troszkę przykro nie być wylosowaną przez taką piękność.
    Gratulacje dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  2. hoho :) cudna ta maszynka. gratuluje wygranej i skoro juz zapowiedziałas to z niecierpliwoscia czekam na nastepne candy :) moze sie poszczesci :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Twoja Gabi to ale słodziak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka z Niej dziewuszka.Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanej:) Śliczna maszyna losująca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations to the winner and to you, dear, for the lovely candy! I confess I was dreaming with this beautiful tote bag! :)))God bless and have a wonderful time! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    a Gabrysia jest słodka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i ja,a tobie dziękuję za przefajną zabawę:)maszynce losującej przesyłam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za niespodzianka spotkała właśnie mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!

    A pani losująca jest przesłodka. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podziękowałam jeszcze z zabawę i możliwość udziału w Twoim candy.
    Wobec tego dziękuję ;)
    Miałam chwilową zawieszkę w blogowaniu ale mam nadzieję, że już teraz wszytko się poukłada i wrócę do blogowego świata i moich ulubionych blogów :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)