poniedziałek, 8 sierpnia 2011

PPP CZYLI PODARUNKOWA PODUCHA PATCHWORKOWA !

Dostałam info, że poducha dotarła do właścicielki więc mogę ją Wam pokazać :)
Moim skromnym zdaniem to najlepszy patchwork jaki mi wyszedł :D 

a poleciała ona do Gazyni, która tworzy oczywiście jeszcze piękniejsze patchworki niż ja  :)




Witam serdecznie ponadto nowych obserwatorów :) 
rozgośćcie się proszę :)   
A no i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich czytam z wielką przyjemnością i na każdy czekam z wielką niecierpliwością :)


Un bacio!!
Nailaa

17 komentarzy:

  1. Śliczny patchwork!!!!Zawsze je uwielbiałam i budzą we mnie wciąż zachwyt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. poducha jest świetna!!! i bardzo podoba mi się pomysł pikowania - który dodaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro to taka przyjemność to ja zostawie pare słów dla Ciebei :D poducha jest rewelacyjna :D bardzo misie podoba!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziękuję bardzo - bardzo się cieszę, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, coś się w nazwie nie zgadza, bo powinno być: PPPP - PIĘKNA PODARUNKOWA PODUCHA PATCHWORKOWA. Ale rozumiem, że skromność nie pozwoliła Ci jej tak nazwać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzac na twoje kreacje mam od razu ochote usiasc do maszyny:-) poducha przesliczna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny patchwork :) Gratulacje, najważniejsze byc zadowolonym po skończonej pracy. Wygląda super, pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Cherris uwielbiam Cię!! :*

    Dziewczyny sprawiacie, że chce mi się tańczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna poducha i do tego "dwustronna" :) To teraz czas na cos wiekszego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Kulinio :D

    właśnie jestem na etapie kompletowania hexagonów na narzutę hehe straszna dłubanina ale na razie jest ok :) chociaż boję się że przeklnę dzień, w którym sie za to zabrałam, jak przyjdzie mi je zszywać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cos pieknego!!!!! A ja nie mam pojęcia o pikowaniu i patchworku... Ale nic to - wszystkiego mozna się nauczyć :) Chylę głowę, bo naprawdę wyszło ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Pozwoliłam sobie tutaj zajrzeć i bardzo mi się podoba:)Bardzo fajne torby i wiele innych prac!Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jest i pięknie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)