sobota, 2 maja 2015

Przegląd dziecięcej szafy ;)

Nie da rady inaczej - muszę zrobić post zbiorowy :D
Zdjęcia partyzanckie - moje dzieci ostatnio to ciężki materiał na modeli ;)
Zapraszam na instagrama - tam najszybciej info z mojej pracowni się pojawia ;)






Nieśmiało zwrócę waszą uwagę na wykończenie lamówką po lewej stronie :D
To za sprawą Julii - mojej szyciowej guru w kwestii szycia ciuchów Longredthread :D


Odkąd uszyłam pierwszą spódniczkę z koła już innej Gabi nie chce ;)





Pozdrawiamy weekendowo :D



18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci kochana :D a wiesz, że Gabrysia cały czas bawi się lalą od Ciebie?? :D dziś ją nawet karmiła - piersią! :D

      Usuń
  2. Ale super kiece :) i dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :D
      no tak myślę, że ja też potrzebuję jakiejś kiecy - taka z koła może być - bo i obszerna więc jak się schylę to będzie wygodnie no i z kieszeniami na wieczne skarby czy chusteczki ;)

      Usuń
  3. Tadzinek na dwóch nogach! Czyż on nie urodził się miesiąc temu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana 29.04 minął rok :) czas to jednak leci jak błyskawica! i kawaler już sam łazi ;) niestety wszędzieeeeee już :)

      Usuń
  4. Ubranka Sliczne :)) A dzieci Cuudne Slodziaki :))) Pozdrawiam Was Weekendowo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cute - the clothes and kids both!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you Debbie! :D you are so nice :D

      Usuń
  6. Świetne te spódniczki. Ale dzieci urosły szybko. Pamiętam, jak dopiero co urodziłaś Tadzika :P Słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo z koła najfajniej się kręcą! :) ale ten czas leci... ;) a gdzie zdjęcie z dmuchaniem świeczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne uszytki, a z modeli to niezłe słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idziesz jak burza. Ja tylko cichutko zazdroszczę w swoim przytulnym marazmie pogrążona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie modne te Twoje dzieci...mieć taka matkę to wielki skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne!!! Świetne te spodniczki, zachwyciła mnie zwłaszca ta z lamówką i zielona. A gwiazda na pupie podniła moje serce z kretesem ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam krótkie rękawy zakończone takim szerokim ściągaczem! Jakoś mi się tak retro kojarzą :))) Zasadniczo to szczegół, a moim zdaniem "zrobił" całą bluzeczkę. Że nie wspomnę o materiale w kropelki..... nie wiem Kochana gdzie Ty te dzianiny znajdujesz, ale jesteś najlepszym tropicielem i łowcą dzianinowych cymesików jakiego znam! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódnice! Portki też fajne! Ale dzieciaki najlepsze!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)