piątek, 27 kwietnia 2012

WYNIKI WYNIKI WYNIKI :)

Wiem, potwornie spóźnione- wybaczcie - mam straszne urwanie głowy :( a do tego dziś paskudnego pecha :( 
aj nawet nie chcę go opisywać, bo się jeszcze na dłużej przyczepi ;/

No to nie przedłużając ogłaszam, że małe rączki Gabrysi wylosowały zwyciężczynię zestawu nr 1 - 

Magnolię (Edith) - Oooo będę pierwsza :)))

a zestaw nr 2 wędruje do: 

Marty ( Zapisuję się z wielką chęcią, a jeśli mi się poszczęści, to poproszę zestaw nr 2 :) Pozdrawiam :)

Musicie mi wierzyć na słowo, bo to apropo pecha - po wyjęciu karty z aparatu do skopiowania zdjęć, karta upadła mi tak niefortunnie, że teraz nie mogę jej otworzyć :(  
ani w aparacie ani na kompie ;/
czy to normalne, że po upadku z 1,20 metra takie rzeczy się dzieją???? :( buuuu... 


Zwyciężczyniom oczywiście gratuluję i czekam na kontakt :)

A kysz a kysz zły pechu :)
Tfu, miłego weekendu :*

10 komentarzy:

  1. a miałam taką chrapkę na te dzieciaczkowe tkaninki.. No trudno może następnym razem się uda ;) Gratuluję dziewczynom a Tobie życzę żeby więcej Ci się taki pech nie przytrafiał :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczymon a Tobie dziękuje za miłą zabawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Och,widzę że i mnie pech prześladuje...może innym razem;)Gratulacje dla szczęśliwych dziewczyn:):):)Pozdrawiam i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jak się cieszę :)) to pierwsze moje wygrane candy :)) dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Teraz szyjcie i pokazujcie swe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio??????????
    Juuuuuuuuuupiiiiiiii :)))
    Dziękuję Gabrysi i Tobie :)))
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wrażenia zapomniałam :)))
    Dziękuję Wam wszystkim za uroczą zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O gratuluje :) Bardzo fajne candy ciekawe jakie cudeńka z tego powstaną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)