sobota, 28 lutego 2015

Coś tylko dla mnie!

Od dawna chciałam uszyć coś dla siebie - coś tylko dla mnie, co nikomu "nie odstąpię" jeśli wiecie co mam na myśli ;)
Zachwycały mnie piękne igielniki, ale wiedziałam, że dla mnie są trochę za małe ;)

Jakiś czas temu koleżanka namówiła mnie na założenie konta na Instagramie (KLIK), na razie po omacku tylko patrzę co i jak tam działa. Ale, ale, aleee jest już pierwszy pozytyw -> zobaczyłam tam ostatnio piękny igielnik z kieszonką!!
Miałam w planach uszyć tego typu przybornik, ale o wiele bardziej rozbudowany - taki, który można zabrać na szycie w plenerze. Ale właśnie chyba dlatego, że jest taki rozbudowany nie miałam weny się za niego zabrać. A ten przybornik powstał dziś - podczas dwóch drzemek Tadzika :D










Przybornik zgłaszam do kończącej się dziś zabawy Tygodnia Szycia Mamom Dzieci :D
Szczegóły na stronie Pracowni Marcelito ;)

49 komentarzy:

  1. Profeska!
    Też odczuwam potrzebę zrobienia czegoś DLA SIEBIE, i niechby to nie był ciuch, tylko takie coś wykończone, dopieszczone, niekoniecznie niezbędne...
    Ech, mój Tadzio śpi już tylko raz dziennie i to w czasie gdy ja kursuję dom - szkoła/przedszkole :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      Co do robienia czegoś dla siebie - boszzz mogę dziś góry przenosić! jaka ja jestem szczęśliwa! :D
      Przybornik (lepszego słowa nie umiem niestety odnaleźć) robiony z myślą o ręcznym wszywaniu lamówek - bom po ostatnim razie przepadłą :D a pikuję właśnie różany quilt, który rok czekał na moją wenę, więc wiesz ten tego sporo lamówki mnie czeka do wszycia :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :D nieskromnie powiem, ze w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy :D

      Usuń
  3. No to poleciałaś po bandzie Kochana!! Piękny przybornik!! Wybrane tkaniny, wszystkie detale - te narożniki, no mniam mniam... a ta kieszonka na zamek - przeźroczysta.... mmm. Dopieściłaś się :)))) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana ostatnio u mnie taka posucha, że trza było się od dna oderwać! :D
      jest taki mój w 100% taki wiesz, robiony na maxa a nie "po kosztach" :D cudowna kuracja poprawiająca nastrój :*
      choć ten u ciebie po ostatniej wymiance nie wymaga absolutnie żadnej naprawy :D

      Usuń
  4. Zaszalałaś, bez dwóch zdań. A te narożniki to taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :D zawsze się bałam że sie nie uda - udało się :d zapięcie na magnes też moje pierwsze w życiu :D ale efekt tego taki, że chodzę rozpromieniona :D się udało :D

      Usuń
  5. Rewelacja. Mistrzowski. Narozniki to super element. A czego uzywałas jako "przezroczystego" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako "przezroczyste" robiła wielka foliowa torba, którą dostałam od Karoliny z b-craft gdy ostatnio robiłam u niej stacjonarne zakupy :) Folia jest wielka to raz a dwa i trzy miła i gruba :) będą z niej jeszcze pewnie śliniaki dla młodego ;)

      Usuń
  6. Odjechany w kosmos! Jest taki ładny, że bałabym się go używać :) Tkaniny cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie nie ja już się wyleczyłam z nieużywania rzeczy, które mi się podobają :D odkąd mam Tadzika tnę nawet te moje "najlepsze, najukochańsze" tkaniny :D czerpię całymi garściami :D Polecam :D

      Usuń
  7. Śliczny jest :))) i ta folia, no :D i dzięki za wspomnienie o akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież się śpieszyłam dziś żeby zdążyć :D rzutem na taśmę ale jest :D

      Usuń
  8. Śliczności!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jak miło się go będzie używało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda?? :D czeka mnie wszycie dość długiej lamówki :D więc tym bardziej cieszę się z tego co mnie czeka :D

      Usuń
  9. Ideał! Wszystko świetne przemyślane i pięknie wykonane, a kolory cudne!:)
    A skąd te materiały?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :D
      :D Podszewka kupiona w www.b-craft.pl a część zewnętrzna w warszawskim sklepie color-mercado ;)

      Usuń
  10. Niesamowicie dopieszczone detale! Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję bardzo :D celebrowałam każdy przyszywany element :D i czułam że to jest to :D

      Usuń
  11. Piękny! Coś takiego chodzi za mną od jakiegoś czasu, by móc zabierać ze sobą nożyce, stopki i inne rzeczy, gdy wyjeżdżam do rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa siadaj i szyj!! jak widać po moim przykładzie odkładanie może trwać wieki :D a warto :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. nananaaaa :D no powiem ci że koleżanki od publikacji postu jakoś hurtem na odwiedzenie mnie się umawiają :D

      Usuń
  13. Piękny jest! Ps. cyk i już Cię śledzę na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cyk - ja ciebie też ;) czaderskie guziki !!! aaaa skad?? :D

      Usuń
  14. No powiem Ci koleżanko że pięknie Ci wyszło ! Klasa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu moja kochana - dziękuję ci bardzo bardzo - pamiętam co mówiłaś o szarych poduszkach z cheriee -> wzięłam sobie to do serca ;)

      Usuń
  15. Jaki piękny,taki to i mi by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dla ciebie to drobnostka! jak patrze na Twoje uszytki to czasami dech mi zapiera :D to to pikuś rpzy twoich pracach!

      Usuń
  16. Wspaniały przybornik :) Super wyszedł i jest tylko Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - tak jest tylko mój! :D choć już dwie osoby zaczęły mi o niego marudzić hahah ale niet niet niet nie oddam :D

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. yhhhyy :D wpadnij na kawę to pomacach :D aha aha ahaa

      Usuń
  18. Super igielnik. Ja Cię dobrze rozumiem, bo przez to "wypasienie" sama się jeszcze swojego nie dorobiłam. Jakoś nie mogę się zdecydować. Ale jak patrzę na Twój to czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę namawiam - ja żałuję, ze tak długo czekałam, ale też wiem, że teraz po prostu miałam umiejętności, które mogłam przekuć w ten efekt ;)

      Usuń
  19. Piękna rzecz! Dopracowana i na bogato :) No i co najważniejsze pożyteczna :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana no lepiej bym tego nie ujęła :D dziękuję bardzo bardzo :D

      Usuń
  20. Śliczny igielnik! Mała rzecz a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo! od momentu uszycia chodze w skowronkach :D I szyje się kolejny przybornik - inny na co innego ale też będzie dopieszczony :D

      Usuń
  21. fajowy! świetnie dopracowane szczegóły! i strasznie mi się podoba tkanina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny przybornik - tez i się taki marzy, tylko jakos nigdy nie mam czasu, aby sie za niego zabrać. Fantastyczne tkaniny

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory :) Przydałby mi się taki :P Może kiedyś sobie uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny :) Ja szyję narazie fartuszki kuchenne:) Zapraszam aby zerknąć fachowym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten igielnik i taki dopracowany, podobają mi się "okucia", wygląda jak pudełeczko ze skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Kolory, forma, rozwiązania - bardzo mi się podoba :) Podglądne i za pozwolnieniem trochę odgapię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)