poniedziałek, 21 lipca 2014

Uff jak gorąco...

Żar leje się z nieba... gorąco zarówno dorosłym jak i dzieciom. Generalnie nic się nie chce... powinnam siedzieć i szyć torbę na wymianę do Doroty, ale po kolejnym źle wszytym zamku do podszewki, dałam sobie spokój i uszyłam coś na szybką poprawę humoru :D

Zawsze chciałam uszyć bodziaka - dziś pokazuję wam jego prototyp, już wiem co zmienię przy następnym, bo chyba będzie następny :) chyba...

Rękawki, a w zasadzie ich brak, super sprawdzają się przy 30 stopniowych upałach, gdy chcesz nie chcesz, czasami musisz wyjść z domu.











25 komentarzy:

  1. Cudeńko Tadzio. I bodziak super. Aż chce się mieć takiego maluszka żeby miec dla kogo szyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      P.S. zawsze możesz szyć dla mojego :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Misio fisio może będzie w sierpniu w Krakowie seseseee :)

      Usuń
  3. Paulinko, ja wiem, że jesteś ambitna, ale naprawdę nie stresuj się tak tą torbą... nieźle Cię ona męczy... chyba jak ją już skończysz, to odetchniesz z ulgą... :P
    Ekstra Ci wyszedł ten bodziak! Lepiej leży niż te sklepowe... a co z zapięciem? nabijasz napki? Ja póki co mam takie ilości bodziaków i innych rzeczy dla młodej, że niektórych nawet nie założę, bo nie zdążę... Czekam aż stanie na nogi i zacznie się etap sukieneczek... wtedy poszaleję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja napownica jest że tak powiem, do kitu :P więc przyszyłam malutkie zatrzaski :)
      Mój niby też ma sporo ubranek, ale takiego bodziaka nie ma :D no i cóż poradzić jak ja lubię malutkie rzeczy szyć?? :D

      A torba powstaje powoli, na razie u mnie na poddaszu jest za gorąco, więc zostają jedynie wieczory do szycia :)

      Usuń
  4. Przystojny kawaler z tego Tadzia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bodziak Super - podziwiam :) Tadzio wygląda bosko, jaki on już wielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taaaaak rośnie jak na drożdżach :D

      Usuń
  6. Jakie śliczne :) Ale duży już ten Twój bąbel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś 12 tyg już kończy - ja nie wiem kiedy to zleciało?? :D

      Usuń
  7. Moja pierwsza mysl to : Po co Ci wogole sklepy ?? :)))))) Fajnie ,ze tak potrafisz ciuszki szyc i masz to co zapragniesz :) Suuper body :) Cuudny ten Twoj Synek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah prawda :D dawno nie byłam w normalnym sklepie :D nie licząc spożywczaka :D

      Usuń
  8. Bodziak profeska i materiał prześliczny. Kawaler widać czuje się w nim jak w drugiej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic do zmiany nie widzę:) Tadzio pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Zdolna jesteś :) Tadzio ślicznie wygląda w nim!

    OdpowiedzUsuń
  11. o łe...jest efekt. Zabieram się za uszycie bodziaka, ale jakoś długo mi idzie to zabieranie się. Może jakiś malutki tutorialik, maniuńki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)