wtorek, 20 maja 2014

Wypikowany StarDust :)

Skończyłam i jestem nawet zadowolona z efektu :) nie mogę się doczekać, kiedy mi siły wrócą by zrobić ten blok w innych wersjach kolorystycznych :D

Pikowanie proste - tzw echo :)




A tu już widać rąbek moich nowych zasłon - mam nadzieję pokazać Wam więcej w najbliższych dniach :) jak już skończę całą aranżację :)
Materiał użyty na nie, to najnowsza kolekcja Art Gallery Fabrics :) bo z okazji urodzin Tadka  zamówiłam sobie materiały z Hameryki :) każdy dostaje to co lubi :P Koleżanka dostała bukiet 100 długich róż, a ja belkę wybranego materiału hehehe


Te 4 tkaniny od dołu powędrowały już do Gosi z bloga http://zeskrawkowmarzen.wordpress.com/ Możecie zobaczyć u niej jakie efekty daje determinacja! Gonia od niedawna szyje patchworki, a efekty choćby pikowania są takie, że dostałam takiego energetycznego kopa, że też zaczęłam robić wprawki, by się podszkolić w tej materii :)

Z zaległości, to jeszcze się nie chwaliłam, że zostałam wyróżniona w patchworkowym wyzwaniu Szuflady i w ramach nagrody za Spring POP Quilt dostałam od Lolissy piękne kolczyki robione techniką sutasz :)


Oprócz tego wygrałam candy u Gosi z Quilts My Way :D i niedługo dotrze do mnie egzemplarz gazety Modern Patchwork, w którym m.in są opublikowane prace Gosi - zajrzyjcie do niej koniecznie! :)


No to chyba tyle z atrakcji :) 
Pozdrawiam Was słonecznie! :D 

18 komentarzy:

  1. Śliczna poduszka- świetny efekt daje ten materiał pomarańczowy w środku, ciekawa jestem tych zasłon. Materiały są super! A ostatnie zdjecie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się obkupiłaś, Paula:) Ja właśnie po zakończonym remoncie, nadrabiam szyciowe zaległości. Wiele tkanin kupionych na początku roku w USA poszło w ruch ;) Już nie mogłam się tego doczekać:):)

    Poducha wyszła Ci świetnie!!! Bardzo lubię taki rodzaj pikowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. poducha I klasa! Pięknie wygląda!
    A zakupy -ach te tkaninki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne zdjecie ostatnie :):) Buziaki posylam dla Was :):) A podusia Przeslicznie wyszla :):) Zakupy Suuper :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna poduszka. Też lubię takie, tkaninowe prezenty. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka świetna! A Tadzio w chuście prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, naprawdę nie wiem którym zdjęciem powinnam zachwycać się najpierw!!
    Serce matki podpowiada mi, że tym ostatnim - powinno być zatytuowane: Tadzio-Miodzio :))))
    Serce quilterki podpowiada mi, że tymi 3 pierwszymi - poducha wyszła "prze" - jest przepięknie przepikowana :))))
    Wreszcie serce sroczki podpowiada mi, że zdjęciem z nr 5 - uwielbiam kolczyki, a te są wspaniałe!
    Bez słów komentarza pozostawię zdjęcie z nr 4 - po prostu słów mi brak na widok takiej ilości tkanin - TYCH tkanin.
    Ach, no i gratuluję wygranej u Gosi - zapowiada się obiecująca lektura :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikowanie profesjonalne jak zwykle, bardzo mi się podobają kolory poduszki i zasłon :-)
    A ostatnie zdjęcie jest magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wypikowałaś poduchę swojego projektu! Prezentuje się po prostu świetnie! Tkanin i kolczyków zazdroszczę, nawet BARDZO! Gazetka na pewno będzie ciekawa!
    Podłączam się do określenia Tadzio-Miodzio!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wypikowałaś poduchę swojego projektu! Prezentuje się po prostu świetnie! Tkanin i kolczyków zazdroszczę, nawet BARDZO! Gazetka na pewno będzie ciekawa!
    Podłączam się do określenia Tadzio-Miodzio!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna podusia Tobie wyszła, niecierpliwie będę czekała na kolejne wersje :) Gratuluję wygranych i pięknych tkanin :) Buziaki dla Tadzia i całej rodzinki z Tobą włącznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę,że poduszka i zasłony są w jednym pokoju,bo pasują do siebie kolorystycznie :) Kolczyków pozazdroszczę,są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba wór chociaz kolorystyka kompletnie nie moja. A jeszcze bardziej podoba mi sie pikowanie- ektra wyszło

    OdpowiedzUsuń
  15. Poducha wyszła super, ale ja nie mogę się doczekać całości aranżacji pokoju, bo kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam bardzo :D
    jak tylko choróbsko mi i dzieciakom odpuści (mamy całą trójką zawalone zatoki) to ostro biorę się do pracy :D
    zacytuję smerfa Marudę: nie cierpię być chora ;/ echhh...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna poducha i mega kolory! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)