piątek, 23 maja 2014

Poducha dla Gosi

Jeszcze bardziej niż dostawać, wolę chyba dawać :) choć za każdym razem, wiąże się to z pewnym drżeniem serca, czy osoba obdarowana będzie zadowolona :)

Jakiś czas temu - bodajże w lutym :) umówiłam się z Gosią z CottonCafe na prywatną wymiankę handmade :) stanęło na poduszce - ustaliłyśmy mniej więcej kolorystykę i zabrałam się za wybieranie tkanin i wzoru.

Od jakiegoś czasu Spider Web block bardzo mocno siedział mi w głowie :) a że lubię eksperymentować, to jeszcze udało mi się z niego wycisnąć małe trapunto :) Plus na środku guzik - moja w ostatnim czasie ulubiona ozdoba poduszkowa (choć wczoraj akurat zrobiłam coś z cekinami hehehe).
U Małgosi w mieszkaniu dominuje biały, plus wyraziła chęć na miętę :) od tej poduchy zaczęła się moja miłość do miętowego koloru w kropki :)

Jako, że poducha dotarła do właścicielki, mogę się Wam nią pochwalić :)



A tak powstawała :)







27 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda :) Jakos specjelnie wypychałaś gwiazdkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - na tym polega trapunto :) gwiazdka jest od wewnatrz rozcieta i dodatkowo ocieplina wypchana :)

      Usuń
    2. Hehehe nie znam się aż tak, jednak podejrzewałam ;) Super efekt :)

      Usuń
  2. Ale ładna :) fajny efekt z tym trapunto

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna! Te przeszycia i kolory! Cudo! Zapraszam do nowego wyzwania Szuflady: szycie :), coś dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna gwiazda! Super pikowanie, sama zawsze przekombinuje w tym temacie :/. Trapunto i guzik to świetny pomysł. Tylko pozazdrościć poduszki Gosi!!!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna podusia :):) Suuper wyszlo :):)
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super !
    no ja nie wiem kiedy Ty to robisz :) chyba podczas karmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nono... dla mnie patchwork to wciąż czarna magia, więc tylko podziwiam precyzję i kunszt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna poducha. Kolory rewelacja. Świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :D
    Sagitta nie doczytałaś :P poducha uszyta jakiś czas temu, ale dopiero teraz doszło do wymiany i mogę ją pokazać :) ja jeszcze czekam na swoją paczkę, ale wiadomo poczta polska i punktualność rzadko chodzą w parze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna poduszka. Piekne pikowanie . Trapunto mi sie podoba ale jakos nie umiem sobie tego wyobrazic jak sie to robi

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna poduszka! Zrobiłaś ją po mistrzowsku!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super poducha, świetny pomysł z tym trapunto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na żywo wygląda jeszcze lepiej, choć zbyt długo jej nie oglądałam. Moi synowie najpierw pokłócili się, na którego łóżku będzie leżeć, a potem zgarnęli ją i ustalili, że będą się wymieniać... Chyba muszę doszyć drugą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na żywo wygląda jeszcze lepiej, choć zbyt długo jej nie oglądałam. Moi synowie najpierw pokłócili się, na którego łóżku będzie leżeć, a potem zgarnęli ją i ustalili, że będą się wymieniać... Chyba muszę doszyć drugą... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe cieszę się zwłaszcza, że to nie jest typowo męska poducha :D
      Drugą doszyj z tych tkanin co ci dołączyłam plus tasiemka z Angry Birds :D myślę że wtedy to dopiero szał będzie :D

      ja miałam ich uszycie w planach ale jakoś się nie wyrobiłam niestety :(

      Usuń
  15. Piękne kolorki i niesamowicie perfekcyjnie wykonana!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające pikowanie i piękne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tu przypadkiem i jestem zachwycona - przepiękne rzeczy! Poducha obłędna, jak to moja mama mówi, "do zachcenia".

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona! Pierwszy raz widzę "trapunto", ba, nawet pierwszy raz słyszę o czymś takim. Ale efekt powalający! Jak zwykle świetnie dobrane pikowanie. Jestem pewna, że Gosia nie czuje się ani odrobinę rozczarowana :)))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)