wtorek, 14 stycznia 2014

Jeszcze w temacie prezentów...

Mikołajki już dawno były, a u mnie sezon na prezenty około świąteczne nadal w pełni :)

Dziś odbyło się wręczenie upominków dla osób na 5 Szczecińskim Spotkaniu Szyjących :)
prezent rzutem na taśmę ukończony, bo niestety choroby i złego samopoczucia nie można zaplanować, i zazwyczaj dopadają nas w najmniej odpowiednim momencie...

Ostatnie prezenty będę wręczała w połowie lutego :D moim pozytywnie zakręconym kobietom z grupy Anonimowych Tkaninoholików :D




Wykorzystane materiały to granatowy solid Kona Cotton w zestawieniu z paczuszką 5FQ FreeSpirit zakupionym dawno, dawno temu w www.b-craft.com :) podczas tego spotkania poznałam właścicielkę sklepu Karolinę :D ło rety kiedy to było?? może wczoraj???? no dawno w każdym razie... fajna deszczowa pogoda była wtedy a my siedziałyśmy w knajpce niedaleko Jasnych Błoni :D Jolcia pamiętasz?? ech...

Miłego wieczoru i obyście się dobrze czuli i nie chorowali :*

6 komentarzy:

  1. Prezenty są fajne o każdej porze - niezależnie od pogody i miesiąca :)
    A kosmetyczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kosmetyczka - jak tak patrzę to mam ochotę wreszcie zasiąść do maszyny. Anonimowi Tknainoholicy? Brzmi jak grupa dla mnie - muszę się zapisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :D musze dla siebie koniecznie uszyć kosmetyczkę na heksagony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba- taka prosta a piekna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)