poniedziałek, 2 września 2013

Pierwszy dzień w przedszkolu i postanowienie na wrzesień...

I ciąg dalszy wyprawki.

Jeden worek już widzieliście, czas na drugi i na etui na szczotkę do włosów, szumnie nazywaną grzebieniarką :D tak tak to taki przedszkolny neologizm :) uwaga możliwe, że sami zaczniecie tego słowa używać :D hehehe

Pierwszy dzień Matce minął pod znakiem błogiego leżenia i nic nierobienia :D przynajmniej do południa :) Zaraz po odwiezieniu młodej do przedszkola, gdzie szybko zrobiła mi tylko papa i już jej nie było :) wpadłam na kawę do Gosi z tego bloga - piękne rzeczy można u niej znaleźć, same zobaczcie :)

A co do postanowienia...
otóż postanowiłam sobie, że w miesiącu wrześniu uszyję przynajmniej 30 rzeczy :) raz, że ma mnie to zmobilizować, a dwa że powoli szykuję się do październikowego festiwalu, gdzie będę się wystawiać z innymi koleżankami z SzSz :) A zasługa to o tej kobiety :) mamy taką tajną grupę :D ale o niej ciii no bo tajna jest przecież :D




Patrzcie jak pięknie na Horizonie można obrzucić brzegi :) potwierdzam , że ścieg wzmocniony bo jak go miałam pruć w jednym miejscu to mnie delikatnie rzecz mówiąc szlag trafiał :D


Lista wrześniowa:
1-worek
2-identyfikator na pościel do przedszkola
3-grzebieniarka

18 komentarzy:

  1. śliczne i życzę wytrwałości w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Neologizmy dzieciaków są najlepsze;) przedszkole to genialny wznalazek. Trzymaj się w swoim postanowieniu, dasz radę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Braawo dla Twojej corci ,ze tak ladnie poszla do przedszkola :):) Suuper :) No i mama sie poleniwila bloogo przez czas wolny :):) Sliczny woreczek :) Maszyny naadal zazdroszcze :) Ciekawe postanowienie :) Trzymam kciuki ,aby Ci sie udalo wszystko taak jak to sobie zaplanowalas :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta grzebieniearka ... powodzenia w swoim postanowieniu bede trzmac kciuki ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie fantastyczną grupę ♥
    Podziwiam szczerze i nawet z lekka zazdraszczam ♥
    Woreczek słodki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też trzymam kciuki :) Czuję się również zmotywowana i zaraz siadam do maszyny. Moja Lenusia też przeszła przez pierwszy dzień przedszkola przebojem :D Pozdrawiam ciepło i zazdroszczę horizona... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny!! kciuki się przydadzą :D
    ale myślę, że tragedii nie będzie dam radę :D tylko niech mi dziecko tak chętnie nadal do przedszkola chodzi :)

    także miłego dnia Wam życzę a ja idę kroić torbę...albo leggingsy :D no cóż rozłożę materiały i zobaczę co do mnie powiedzą :D hehehe

    paaa!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Paula jak zwykle wszystko piękne, bardzo mnie nakręciłaś swoim postanowieniem, że codziennie uszyjesz jedną rzecz i w duchu również złożyłam sobie taka obietnicę, zwłaszcza że też szykuje się razem z Tobą na ten festiwal. Będę codziennie wieczorem kontrolować co uszyłaś i czy wywiązujesz się z obietnicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie wieczorne kontrole uważam za wrześniowy rytuał :D
      rzecz jasna ja będę rozliczać ciebie :* ja dziś już 2 chusty uszyłam!! :D

      Usuń
  9. Grzebieniarka... ha ha ha dobre. Poszukałam w google i pokazało mi takie coś: http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/r095/fot_przedmioty/przedmiot3.php

    Też się zabieram za szycie dla dzieci znajomych - to będzie miesiąc obdarowywania maluchów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czadowy worek!!! sowy kocham <3 pozdrawiam ciepło, na pewno jeszcze zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 30 rzeczy bardzo ambitnie: ) Życzę osiągnięcia zamierzonych celów: )

    OdpowiedzUsuń
  12. 30 rzeczy bardzo ambitnie: ) Życzę osiągnięcia zamierzonych celów: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ambitnie! Chociaż gdyby mi dziecko wychodziło z domu REGULARNIE to nie byłabym takim nierobem. A ja je tylko wyprowadzam do babci gdy można i nierzadko utykam tam z nim:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)